Strona g³ówna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl SZUKAJ :    
  » Nasza Gmina
• Strona G³ówna
• Lokalizacja
• Dane statystyczne
• Zadania publiczne
• Strategia rozwoju
• Zwi±zki i stowarzyszenia
  » W³adze i struktura
• Statut Gminy
• Struktura organizacyjna
• Rada Miejska
• Burmistrz
• Urz±d Miejski
• O¶wiadczenia maj±tkowe
• Jednostki organizacyjne
• Jednostki pomocnicze
  » Protoko³y z posiedzeñ Komisji
• Komisja Spraw Spo³ecznych, O¶wiaty i Kultury
• Komisja Gospodarki, Finansów i Rolnictwa
• Komisja Dorazna
• Komisja Rewizyjna
  » Wa¿ne informacje
• Uchwa³y Rady Miejskiej
• Zarz±dzenia Burmistrza
• Protoko³y z sesji
• Podatki i op³aty
• Bud¿et
• Przetargi
• Oferty inwestycyjne
• Rejestry i ewidencje
• Wzory dokumentów
  » Serwis
• Kontakt
• Redakcja
• Statystyka
• Rejestr zmian
Struktura organizacyjna

2003-06-30
Obieg dokumentów
Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

Obieg dokumentów

§ 1.  Korespondencja wpÅ‚ywajÄ…ca do UrzÄ™du
W sprawie prowadzenia dokumentów stosuje siÄ™ instrukcjÄ™ kancelaryjnÄ…, a  ponadto:
    1. Korespondencja wpÅ‚ywajÄ…ca do UrzÄ™du jest niezwÅ‚ocznie rejestrowana w Kancelarii. Oznacza to:
· nadawanie korespondencji pieczÄ™ci i daty wpÅ‚ywu na piÅ›mie lub kopercie (w przypadku koperty nie podlegajÄ…cej otwarciu),
· wpisanie do rejestru pod kolejnym numerem i naniesienie tego numeru na pieczÄ™ci wpÅ‚ywu korespondencji,
· wpisanie do rejestru oznaczeÅ„ literowych (symboli) adresata w  UrzÄ™dzie niezwÅ‚ocznie jeżeli
       w korespondencji podany jest ten symbol i korespondencja dotyczy sprawy przez niego 
       prowadzonych.
    2. Korespondencja, która wymaga dyspozycji Kierownika UrzÄ™du, zostaje skierowana do adresata po zwrocie od Kierownika UrzÄ™du. Kancelaria UrzÄ™du jest odpowiedzialna za uzupeÅ‚nienie rejestru symbolami adresata i niezwÅ‚ocznym kierowaniem każdej sprawy do wÅ‚aÅ›ciwego adresata.
 Kancelaria jest odpowiedzialna za odbiór korespondencji od Kierownika UrzÄ™du.
    3. Korespondencja do Rady Miejskiej przyjmowana jest do rejestru w  kancelarii i niezwÅ‚ocznie kierowana do pracownika obsÅ‚ugujÄ…cego RadÄ™ i jej komisje.
    4. Korespondencja zawierajÄ…ca jedynie imiÄ™ i nazwisko adresata bez opatrzenia jej pieczÄ™ciÄ… nadawcy winna być traktowana jako prywatna i  nie podlega rejestracji. Jeżeli okaże siÄ™, że korespondencja ta nie miaÅ‚a charakteru prywatnego, adresat niezwÅ‚ocznie przedkÅ‚ada jÄ… do  zarejestrowania i opatrzenia wÅ‚aÅ›ciwÄ… pieczÄ™ciÄ… i numerem rejestru.

§ 2.  Korespondencja wysyÅ‚ana
    1. Korespondencja zwiÄ…zana z prowadzonym postÄ™powaniem administracyjnym lub sÄ…dowym wysyÅ‚ana jest listem poleconym.
    2. WydziaÅ‚y i stanowiska wydzielone wysyÅ‚ajÄ…ce korespondencjÄ™ zwykÅ‚Ä… za poÅ›rednictwem sekretariatu, prowadzÄ… wÅ‚asny rejestr.
    3. Każde pismo powinno być redagowane w taki sposób aby bez trudu można byÅ‚o zrozumieć jego treść.
    4.    W prawym górnym rogu pisma umieszcza siÄ™ : nazwÄ™ komórki organizacyjnej, imiÄ™ i nazwisko pracownika, numer biura, datÄ™ i znak sprawy.

§ 3. Akta spraw
    1. Każda sprawa otwierajÄ…ca postÄ™powanie administracyjne wymaga zaÅ‚ożenia teczki "akta sprawy".
    2. Jeżeli z okolicznoÅ›ci wynika, że sprawa wymaga wyÅ‚Ä…cznie odpowiedzi bez szukania
              i kompletowania dokumentacji, pismo wraz z  odpowiedziÄ… wpina siÄ™ do teczki z korespondencjÄ….
 Teczka korespondencji zawiera zarazem pismo i odpowiedź, ewentualne adnotacje
              "bez odpowiedzi".
    3. Poza wymienionymi w pkt. 2 każdy pracownik przechowuje akta sprawy w nastÄ™pujÄ…cych teczkach
· sprawy do zaÅ‚atwienia
· sprawy ostatecznie zaÅ‚atwione
    4. W teczce "sprawy do zaÅ‚atwienia" nie przechowuje siÄ™ korespondencji ostatecznie zaÅ‚atwionej.
    5. Pracownik prowadzi terminarz, przeglÄ…da go codziennie na poczÄ…tku pracy.
    6. Terminarz może stanowić kalendarz.
    7. Terminarzem może być odpowiedni program komputerowy.

» powrót
Ilo¶æ odwiedzin : 668331_______________________________________ Serwis miejski - www.rogozno.pl | e-mail: bip@rogozno.pl
Powered by keoBIP