Strona g³ówna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl SZUKAJ :    
  » Nasza Gmina
• Strona G³ówna
• Lokalizacja
• Dane statystyczne
• Zadania publiczne
• Strategia rozwoju
• Zwi±zki i stowarzyszenia
  » W³adze i struktura
• Statut Gminy
• Struktura organizacyjna
• Rada Miejska
• Burmistrz
• Urz±d Miejski
• O¶wiadczenia maj±tkowe
• Jednostki organizacyjne
• Jednostki pomocnicze
  » Protoko³y z posiedzeñ Komisji
• Komisja Spraw Spo³ecznych, O¶wiaty i Kultury
• Komisja Gospodarki, Finansów i Rolnictwa
• Komisja Dorazna
• Komisja Rewizyjna
  » Wa¿ne informacje
• Uchwa³y Rady Miejskiej
• Zarz±dzenia Burmistrza
• Protoko³y z sesji
• Podatki i op³aty
• Bud¿et
• Przetargi
• Oferty inwestycyjne
• Rejestry i ewidencje
• Wzory dokumentów
  » Serwis
• Kontakt
• Redakcja
• Statystyka
• Rejestr zmian
Struktura organizacyjna

2003-06-30
Organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania indywidualnych spraw Obywateli w Urzędzie Miejskim
Załącznik Nr 5 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

Organizacja przyjmowania, rozpatrywania i  zaÅ‚atwiania indywidualnych spraw Obywateli w UrzÄ™dzie Miejskim
w Rogoźnie


§  1.
    1. Indywidualne sprawy obywateli zaÅ‚atwia siÄ™ w terminach okreÅ›lonych w KPA oraz w przepisach szczególnych.
    2. Pracownicy UrzÄ™du sÄ… zobowiÄ…zani do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw obywateli kierujÄ…c siÄ™ przepisami prawa oraz zasadami współżycia spoÅ‚ecznego.
    3. Odpowiedzialność za prawidÅ‚owe i terminowe zaÅ‚atwianie indywidualnych spraw obywateli ponoszÄ… kierownicy wydziałów UrzÄ™du oraz pracownicy zgodnie z ustalonymi zakresami obowiÄ…zków.
    4. Kontrole i koordynacjÄ™ dziaÅ‚aÅ„ UrzÄ™du w zakresie zaÅ‚atwiania indywidualnych spraw obywateli, w tym zwÅ‚aszcza skarg i wniosków sprawuje WydziaÅ‚  Organizacyjny i Spraw Obywatelskich.
    5. WydziaÅ‚ Organizacyjny i Spraw Obywatelskich zobowiÄ…zany jest do dokonywania okresowych ocen sposobu zaÅ‚atwiania spraw obywateli i przedkÅ‚adania ich Burmistrzowi.


§  2.
    1. Ogólne zasady postÄ™powania ze sprawami wniesionymi przez obywateli okreÅ›la KPA.
    2. Sprawy wniesione przez obywateli do UrzÄ™du sÄ… ewidencjonowane w  spisach i rejestrach spraw.
    3. WydziaÅ‚ Organizacyjny i Spraw Obywatelskich prowadzi centralny rejestr skarg i  wniosków indywidualnych wpÅ‚ywajÄ…cych do UrzÄ™du oraz skarg zÅ‚ożonych w czasie przyjęć interesantów przez Burmistrza.


§  3.  Pracownicy obsÅ‚ugujÄ…cy interesantów zobowiÄ…zani sÄ… do:

    1. Udzielania informacji niezbÄ™dnych przy zaÅ‚atwianiu danej sprawy, wyjaÅ›niania treÅ›ci obowiÄ…zujÄ…cych przepisów.
    2. Rozstrzygania sprawy w miarÄ™ możliwoÅ›ci na miejscu, a w pozostaÅ‚ych przypadkach do okreÅ›lania terminu zaÅ‚atwiania.
    3. Informowania  zainteresowanych o stanie zaÅ‚atwienia sprawy.
    4. Powiadamiania o przedÅ‚użeniu terminu rozstrzygania sprawy w przypadku zaistnienia takiej koniecznoÅ›ci.
    5. Informowania o przysÅ‚ugujÄ…cych Å›rodkach odwoÅ‚awczych lub Å›rodkach zaskarżenia od wydanych rozstrzygnięć.
    6. Interesanci majÄ… prawo uzyskać informacjÄ™ w formie pisemnej, ustnej, telefonicznej lub telegraficznej.

» powrót
Ilo¶æ odwiedzin : 668340_______________________________________ Serwis miejski - www.rogozno.pl | e-mail: bip@rogozno.pl
Powered by keoBIP