2003-06-30
Interpelacje, wnioski i skargi
Załącznik Nr 6 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Rogoźnie
Interpelacje, wnioski i skargi
1. Burmistrz nie oczekując na pisemną informację z sesji, niezwłocznie przestępuje do realizacji wniosków, interpelacji czy skarg zgłoszonych podczas sesji i na które nie było możliwości udzielić wyczerpującej odpowiedzi podczas jej przebiegu.
2. Składane na piśmie skargi nie mogą być załatwiane przez osoby, których skarga dotyczy. Mają one obowiązek udostępnienia wszelkich danych osobie sprawdzającej podstawy skargi.
3. Jeżeli skarga została złożona w gabinecie Burmistrza, pracownik nie uczestniczy w rozmowie chyba, że skarżący wyraźnie sobie tego życzy.
4. Wnioski, interpelacje i skargi muszą być załatwione w terminach określonych w KPA. Gdy brak jest możliwości terminowego załatwienia, osobę zainteresowaną informuje się o tym podając nowy termin.
5. Nie załatwione wnioski, interpelacje i skargi mogą być głosowane na sesji w celu udzielenia polecenia.
6. Wnioski komisji nie związane ze zwiększeniem wydatków budżetowych są niezwłocznie kierowane do Burmistrza, a następnie załatwiane przez pracowników na polecenie Burmistrza.
7. Wnioski komisji związane ze zwiększeniem wydatków budżetowych są kierowane do Skarbnika Gminy w celu przedstawienia na najbliższej sesji możliwości ich zrealizowania w danym roku względnie w celu umieszczenia ich w projekcie budżetu na następny rok. Skarbnik konsultuje wniosek z Burmistrzem.
|