2007-09-24
Protokół nr 8/2007
z uczestnictwa Komisji Rewizyjnej
w dniach 26 czerwca i 18 lipca 2007 roku w przetargach organizowanych przez
ZEAPO ul. Krótka 7 w Rogoźnie.
W dniu 26 czerwca 2007 o godzinie 9,00 członkowie Komisji Rewizyjnej Wanda Wiśniewska i Ryszard Dworzański byli obserwatorami przetargu na roboty remontowe ( wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi na budynku w Przedszkolu w Parkowie) przeprowadzanego przez Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Placówek Oświatowych, ul. Krótka 7.
Skład Komisji Przetargowej: Małgorzata Górna, Maria Mańkowska i Lucyna Rodowska.
ZEAPO wyceniało wykonanie robót na kwotę 28.329.40 złotych.
Udział w przetargu zgłosiła 1 firma p. Andrzeja Cymera, która wyceniała wykonanie robót na kwotę 23.546 złotych- oferta została wybrana.
Członkowie Komisji Przetargowej dokonali oceny ofert dokładnie i rzetelnie. W sposób prawidłowy sporządzono protokół wymagany przez ustawę prawo zamówień publicznych.
Obserwatorem przetargu była p. H. Smoleń- dyrektor Przedszkola w Parkowie.
W dniu 18 lipca 2007 o godzinie 10,00 członkowie Komisji Rewizyjnej Wanda Wiśniewska i Jarosław Witt byli obserwatorami przetargu na zakup węgla dla placówek oświatowych z terenu Gminy przeprowadzanego przez Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Placówek Oświatowych, ul. Krótka 7.
Skład Komisji Przetargowej: Małgorzata Górna, Maria Mańkowska i Lucyna Rodowska.
Do udziału w przetargu zgłosiły się dwie firmy: „Łubex” z Budzynia i „Lecho-trans” z Ryczywołu.
Na zakup opału w roku szkolnym 2007/2008 ZEAPO przeznaczyło środki finansowe w wysokości 116.550 złotych.
Wybrano firmę „ Lecho-trans” z Ryczywołu, która złożyła korzystniejszą ofertę-kwota 102.100 złotych, natomiast firma „ Łubex” z Budzynia przedstawiła ofertę w kwocie 104.700 złotych.
Członkowie Komisji Przetargowej dokonali oceny ofert dokładnie i rzetelnie. W sposób prawidłowy sporządzono protokół wymagany przez ustawę prawo zamówień publicznych.
Członkowie Komisji Rewizyjnej zapytali co można zrobić z opałem, który nie jest zgodny z parametrami podanymi w ofercie? Komisja wyjaśniła, że jeżeli opał jest nie zgodny z parametrami podanymi w ofercie, to można żądać wymiany opału. Dalszą konsekwencją jest zapłacenie przez oferenta kary umownej w wysokości 1% wartości zamówienia, a następnie zerwania umowy.
Protokół sporządziła Wanda Wiśniewska
Rogoźna, dnia 30 lipca 2007 r.
|