Strona gwna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl SZUKAJ :    
  » Nasza Gmina
• Strona Gwna
• Lokalizacja
• Dane statystyczne
• Zadania publiczne
• Strategia rozwoju
• Zwizki i stowarzyszenia
  » Wadze i struktura
• Statut Gminy
• Struktura organizacyjna
• Rada Miejska
• Burmistrz
• Urzd Miejski
• Owiadczenia majtkowe
• Jednostki organizacyjne
• Jednostki pomocnicze
  » Protokoy z posiedze Komisji
• Komisja Spraw Spoecznych, Owiaty i Kultury
• Komisja Gospodarki, Finansw i Rolnictwa
• Komisja Dorazna
• Komisja Rewizyjna
  » Wane informacje
• Uchway Rady Miejskiej
• Zarzdzenia Burmistrza
• Protokoy z sesji
• Podatki i opaty
• Budet
• Przetargi
• Oferty inwestycyjne
• Rejestry i ewidencje
• Wzory dokumentw
  » Serwis
• Kontakt
• Redakcja
• Statystyka
• Rejestr zmian
Protokoły z sesji

2006-09-14
PROTOKÓŁ Nr 46/2006
z XLVI Sesji IV kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie w dniu 30 maja 2006 r. o godz. 14.30. Tematy Sesji : 1. Działania w zakresie poprawy estetyki , wizerunku i ochrony dóbr kultury na terenie Gminy Rogoźno. 2. Plany organizacyjne placówek oświatowych na rok szkolny 2006/2007 oraz stan przygotowania do letniego wypoczynku dzieci i młodzieży. 3. Formy współpracy GOPS w Rogoźnie z organizacjami pozarządowymi świadczącymi pomoc potrzebującym. 4. Statuty Sołectw. XLVI Sesja Rady Miejskiej w Rogoźnie została zwołana na dzień 30 maja 2006 roku na godz. 14.30 przez Przewodniczącego Rady p.Romana Szuberskiego i miała miejsce w auli Zespołu Szkół im. Hipolita Cegielskiego w Rogoźnie.

Pkt.I. Otwarcie obrad.

 

Zebranych powitał i obradom przewodniczył Przewodniczący Rady Miejskiej Pan Roman Szuberski.

 

Prowadzący obrady stwierdził na podstawie listy obecności , że na 15 radnych w sesji bierze udział 15 radnych,  a więc Rada jest władna do podejmowania prawomocnych uchwał.

 

Lista obecności radnych, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu .

 

Lista obecności  sołtysów, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Lista obecności gości , stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

 

 

Na podstawie  Regulaminu Rady Miejskiej w Rogoźnie do przeliczania głosów podczas głosowań jawnych wyznaczono radnego p. Henryka Janusa,  radny wyraził zgodę.

Pkt. II. Przyjęcie porządku obrad.

                                         Proponowany  porządek  obrad:

        I.      Otwarcie sesji i stwierdzenie  quorum.

     II.      Przyjęcie porządku obrad.

   III.      Przyjęcie protokołu z XLV Sesji IV kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie.

  IV.      Interpelacje i pisemne zapytania.

     V.      Odpowiedzi na interpelacje , złożone na poprzedniej sesji Rady Miejskiej.

  VI.      Informacje  Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Przewodniczących Komisji o działaniach w okresie między sesjami.

VII.      Informacje Burmistrza Rogoźna o działaniach w okresie między
sesjami.

VIII.      Pytania do Radnego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego i przedstawicieli powiatu oraz zapytania Radnego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego , przedstawicieli  powiatu do Radnych  Rady Miejskiej w Rogoźnie  i Burmistrza Rogoźna.

  IX.      Działania w zakresie poprawy estetyki, wizerunku i ochrony dóbr kultury na terenie Gminy Rogoźno.

     X.      Plany organizacyjne placówek oświatowych na rok 2006/2007 oraz stan przygotowania do letniego wypoczynku dzieci i młodzieży.

  XI.      Formy współpracy GOPS w Rogoźnie z organizacjami pozarządowymi świadczącymi pomoc potrzebującym.   

XII.      Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenie skargi na działalność Burmistrza  Rogoźna.

XIII.      Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia zobowiązania na 2007 rok na zadanie  pod nazwą „Główna sieć wodociągowa z przyłączami Wełna – Jaracz –  Rożnowice.

XIV.      Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej w trybie przetargowym.

XV.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Boguniewo.

XVI.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Budziszewko.

XVII.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Garbatka.

XVIII.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Gościejewo.

XIX.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Jaracz.

XX.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Karolewo.

XXI.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Kaziopole.

XXII.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Laskowo.

XXIII.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Nienawiszcz.

XXIV.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Owczegłowy.

XXV.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Owieczki.

XXVI.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Parkowo.

XXVII.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Pruśce.

XXVIII.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Ruda.

XXIX.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Słomowo.

XXX.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Studzieniec.

XXXI.      Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Tarnowo.

XXXII.      Wolne głosy i wnioski.

XXXIII.      Komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej w Rogoźnie.

XXXIV.      Zakończenie.

Porządek  obrad  przyjęto bez uwag.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.Roman Szuberski, z okazji rocznicy istnienia Samorządu złożył Wszystkim pracującym na rzecz Samorządu serdeczne życzenia.

 

Zebrani minutą ciszy uczcili pamięć Zmarłych , którzy pracowały w Samorządzie.

 

 

Pkt.III.  Przyjęcie protokołu  z XLV Sesji  IV kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie,

Radni nie wnieśli uwag do treści protokołu.

 

Stanowisko Rady Miejskiej :  protokół z XLV  Sesji Rady Miejskiej przyjęto jednogłośnie 14 „za” w obecności 14 radnych.

 

 

Pkt. IV. Interpelacje i pisemne zapytania radnych   - nie było.

 

 

Pkt. V.  Odpowiedzi na interpelacje , złożone na poprzedniej sesji Rady Miejskiej.

 

Burmistrz udzielił odpowiedzi Panom Radnym :

 

Radnemu  p.Cz.Gruszce  załączniki  nr 4  do protokołu..

 

Radnemu p.F.Kaczmarkowi - załącznik nr 5 do protokołu,

 

Radnemu p.K.Ostrowskiemu - załącznik nr 6 do protokołu,

 

 

Pkt.VI. Informacja Przewodniczącego  Rady i Przewodniczących Komisji  Rady o działaniach  w okresie między  sesjami.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej przedstawił :

Informację z działalności między sesjami -  załącznik   nr 7  do protokołu,

 

Stanowisko Rady Miejskiej : Radni przyjęli informację do wiadomości bez uwag.

 

Informacje  z działań  Komisji Rady Miejskiej  w okresie między sesjami złożyli  kolejno :

·        Z-ca Przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Rady Miejskiej p. Jerzy Stachowiak – przedstawił wnioski Komisji – załącznik nr 8 do protokołu,

·        Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa  p.Henryk Janus  przedstawił wnioski Komisji – załącznik nr 9 do protokołu,

·        Przewodniczący Komisji Rewizyjnej p.Feliks Kaczmarek przedstawił sprawozdanie z posiedzenia Komisji w  maju br.,

·        Przewodniczący Komisji Doraźnej p. Czesław Gruszka przedstawił sprawozdanie z posiedzenia Komisji w  maju br.

 

Stanowisko Rady Miejskiej : przyjęto informacje do wiadomości bez uwag.

 

Pkt. VII. Informacje Burmistrza  o działaniach  w okresie między sesjami.

 

Burmistrza Rogoźna przedstawił :

1/ informację o działaniach w okresie między sesjami.- załącznik nr 10 do protokołu,

2/ informację  z zakresu gospodarowania mieniem gminnym za m-ce marzec, kwiecień i maj 2006 r. –załącznik nr 11 do protokołu,

3/ informację  na temat realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji odcinającej dopływ ścieków do Jeziora Rogozińskiego i rzeki Wełny – Etap I „ z wyłączeniem Etapu IA.- załącznik nr 12 do protokołu.

 

Na pytanie Przewodniczącego Rady Miejskiej , czy są pytania do p.Burmistrza  , związane z  treścią  przedstawionych informacji , głos zabrali :

 

Radny p.R.Dworzański zapytał o wynik konkursu na dyrektorów szkół ?

 

Burmistrz Rogoźna odpowiedział, że kandydatami na dyrektorów zostali wybrani  odpowiednio : p.Przemysław Kabat – Szkoła Podstawowa nr 2 w Rogoźnie,

p.Maria Cisowska – Zespół Szkół w Parkowie,

p.Barbara Gruszczyńska – Szkoła Podstawowa nr 3 w Rogoźnie.

 

Radny p. R. Szuberski zapytał  o udział w szkoleniu „Źródła odnawialne” w Objezierzu ?

Burmistrz Rogoźna odpowiedział  , że szkolenie dot. źródeł geotermalnych , organizatorem był V-ce Starosta Obornicki.

 

Radny p. Jerzy Stachowiak zapytał  o :

1/ temat spotkania z przedstawicielem firmy GTX Hanex ?

Burmistrz Rogoźna odpowiedział  , że spotkanie dotyczyło wniosków i zmiany planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul.Fabrycznej i II Armii Wojska Polskiego w Rogoźnie.

2/ pobytu delegacji Samorządu na Litwie ?

Burmistrz Rogoźna odpowiedział, że w skład delegacji wchodzili : Burmistrz Rogoźna, Z-ca Przewodniczącego Rady Miejskiej w Rogoźnie p.M.Charchuta, Sołtys p.J.Janka, Dyrektor ZEAPO p.W.Jaworski i Komendant Straży Miejskiej w Rogoźnie p.J.Stępień. 

Stanowisko Rady Miejskiej : przyjęto do wiadomości.

 

 

 

Pkt. VIII.  Pytania do Radnego  Sejmiku Województwa Wielkopolskiego , przedstawicieli powiatu oraz zapytania Radnego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego, przedstawicieli powiatu do Radnych Rady Miejskiej i Burmistrza Rogoźna.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.R.Szuberski  przedstawił informacje na temat terminu uruchomienia  ośrodka tzw. DPS-u w Rogoźnie , uzyskaną od Dyrektora Departamentu Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego  , iż otwarcie ofert na prowadzeniem ośrodka odbędzie się w dniu 06 czerwca 2006 r. , po czym  ośrodek zostanie uruchomiony  dnia 01 lipca 2006 r.

 

 

Radny p.Hanryka Janka zwrócił się z pytaniem do Radnego Sejmiku Samorządowego Województwa Wielkopolskiego p. Z.Nowaka , zapytał , czy szpitale w Kowanówku i Miłowodach  zostaną połączone ?

 

Radny p.Z.Nowak wyjaśnił, że  została podjęta decyzja o szpital w Miłowodach zostanie włączony do szpitala w Kowanówku od 01 lipca 2006 r. , szpital w Kowanówku przejmie wszystkie budynki i zobowiązania szpitala w Miłowodach, szpital w Miłowodach będzie  zlikwidowany ,  ponieważ  , aby go utrzymać należałoby spłacić 4 mln zł. długu, na co brak środków finansowych.

 

Radny p.W.Ruks  wystąpił z wnioskiem o uporządkowanie cmentarza żydowskiego w Rogoźnie  podobnie jak uporządkowano cmentarz ewangelicki  w Rogoźnie  - załącznik nr 13 do protokołu. 

 

Burmistrz Rogoźna odpowiedział, że w wyniku porozumienia z Wyznaniową Gminą Żydowską  cmentarz żydowski ma zostać przekazany w naturze , natomiast za obiekt - miejsce kultu religijnego tj. synagogę  ma zostać wypłacone odszkodowanie.    

 

 

Pkt. IX.  Działania w zakresie poprawy estetyki, wizerunku i ochrony dóbr kultury na terenie Gminy Rogoźno.

 

Informację na w/wym. temat przedstawił p.E.Rogiński – Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami , Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.

 

Radni zapoznali się także  z informacjami przekazanymi przez :

1/ Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu,

2/ Dyrektora RCK w Rogoźnie,

3/Dyrektora ZAMK w Rogoźnie,

4/Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach,

5/ Dyrektora ZUKiT w Rogoźnie,

6/ Komendanta Straży Miejskiej w Rogoźnie – w/wym. informacje stanowią załączniki od 14 – 20. 

 

W dyskusji :

 

Radny p.J.Glapiak zgłosił wniosek w sprawie przygotowania projektu uchwały w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości podmiotów kolejno :

1/ na okres 5 lat podmiotu, który wybuduje budynek zgodnie z wymogami konserwatorskimi,

2/ na okres 3 lat podmiotu, który wybuduje budynek bez wymogów konserwatorskich,

3/ na okres 3 lat podmiotu, który odtworzy budynek z wymogami konserwatorskimi,

Radny uważa, że powyższe przyczyni się do zagospodarowania nieruchomości na terenie miasta oraz poprawi jego estetykę, inna możliwością poprawy estetyki miasta jest konkurs, w którym nagradzane byłyby podmioty , które w wyniku remontu budynku poprawiły estetykę miasta, narzędziem prawnym jest rewitalizacja.

 

Radni przyjęli powyższe informacje do wiadomości.

Pkt.X. Plany organizacyjne placówek oświatowych na rok 2006/2007 oraz stan przygotowania do letniego wypoczynku dzieci i młodzieży – ref. p.M.Kuszak- Pełnomicnik Burmistrza ds. Oświaty.

Na pytania Panów Radnych dot. liczby oddziałów w poszczególnych szkołach odpowiedzieli Dyrektorzy poszczególnych szkół.

Radny przyjęli powyższe do wiadomości.

Pkt.XI. Formy współpracy GOPS w Rogoźnie z organizacjami pozarządowymi świadczącymi pomoc potrzebującym – ref. p. Marzena Brączewska – Kierownik GOPS w Rogoźnie.    

Radny przyjęli powyższe do wiadomości.

 

Pkt.XII.  Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenie skargi na działalność Burmistrza  Rogoźna. – ref. M.Charchuta.

Przewodniczący Komisji Rady Miejskiej przedstawili wnioski obu Komisji Rady Miejskiej, które wydały opinie, iż skarga jest nieuzasadniona.

Uchwała została podjęta, wynikiem glosowania 10 „za” 5 „wstrzymujących” w obecności 15 radnych, Rada Miejska w Rogoźnie uznała skargę za bezzasadną.

 

Pkt.XIII. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia zobowiązania na 2007 rok na zadanie pod nazwą „Główna sieć wodociągowa z przyłączami Wełna – Jaracz –  Rożnowice – ref. Skarbnik Gminy p.J.Pijanowska.

Pani Skarbnik przedstawiła Autopoprawkę do projektu uchwały  : wnosi by dopisać tytuł uchwały  w brzmieniu jak wyżej  - radni jednogłośnie 15 „za” przyjęli poprawkę.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej przytoczył  przepisy dot. głosowania w sprawie zaciągania przez Gminę zobowiązań finansowych , tj. art. 58 ust.2 ustawy o samorządzie gminnym , który mówi, iż uchwały Rady Gminy dot. zobowiązań finansowych zapadają bezwzględną większością głosów  w obecności co najmniej połowy ustawowego składu Rady  oraz § 37 Regulaminu Rady Miejskiej w Rogoźnie , definiujący „bezwzględną większość” Rady. 

 

Uchwała  została  podjęta jednogłośnie 15 „za”  w obecności 15 radnych.

 

 

 

Pkt.XIV. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej w trybie przetargowym – ref. E.Rogiński.

Uchwała  została  podjęta jednogłośnie 15 „za”  w obecności 15 radnych.

 

Pkt. XV. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Boguniewo.

Sekretarz Gminy p.M.Górecki przedstawił wnioski i uwagi do projektu Statutu Sołectwa , zgłoszone przez mieszkańców na zebraniach wiejskich w poszczególnych sołectwach.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej e Rogoźnie p.R.Szuberski zdecydował o omówieniu na wstępie wszystkich   uwag, przyjęciu wniosków , a następnie glosowania uchwał kolejno.

Radni wyrazili zgodę.  

Sekretarz Gminy przedstawiał wnioski i uwagi kolejno pod dyskusję i glosowanie..

 

1/Propozycje zmian do projektu STATUTU SOŁECTWA

   przyjęte podczas konsultacji z mieszkańcami we wszystkich sołectwach :

 

 

W Rozdziale V Zasady Korzystania z mienia dopisać :

 

§ 26. Dochody uzyskane z przekazanego Sołectwu mienia stanowią

         dochód Gminy.

§ 27.Środki uzyskane z dochodów są przekazywane na wydatki realizowane

        przez Sołectwo w ramach poszczególnych działów, rozdziałów

        i paragrafów klasyfikacji budżetowej.

 

Na zebraniu w Gościejewie zaproponowano aby § 27 brzmiał następująco :

„Środki wygospodarowane przez Sołectwo Gościejewo przekazywane są

 na wydatki Sołectwa Gościejewo”

 

 Numery kolejnych paragrafów zostaną zmienione odpowiednio.

 

2/Propozycje zmian do projektu statutu sołectwa przyjęte podczas konsultacji

   z mieszkańcami Sołectwa Gościejewo z uwzględnieniem propozycji

   zgłoszonych w innych sołectwach w przypadku zbieżności  poprawek .

 

2.1.Uporzadkować sprawę zapisu wyrazów i określeń takich jak : burmistrz,

      sołtys, Rada Miejska w Rogoźnie itp.

      Wszędzie tam, gdzie dotyczy to nazw własnych poszczególne  wyrazy

      należy zapisać rozpoczynając od dużej litery.

      Uwaga słuszna. Proponuje się wprowadzić we wszystkich statutach.

2.2.W § 5 zamiast „....rady gminy” wpisać „ ....Rady Miejskiej w Rogoźnie”.

      Uwaga słuszna. Proponuje się wprowadzić we wszystkich statutach.

2.3.W § 6.1. zapis „.... radę sołecką składająca się z minimum 3, maksimum 8

      osób” proponuje się zmienić następująco :

-         Sołectwo Gościejewo „.... minimum 6, maksimum 8 osób”

-         Sołectwo Tarnowo „..... minimum 3, maksimum 5 osób”

2.4.W § 9 dodać ustęp 4 o następującej treści :

       „Zebrania wiejskie oraz  posiedzenia rady sołeckiej są protokołowane”.

       Proponuje się wprowadzić we wszystkich statutach.

2.5.W § 10 ustęp 5 wyrazy „.... z zastrzeżeniem § 15 i § 22 ust. 3 „

       zastąpić „ .... za wyjątkiem § 1

    Proponuje się pozostawić bez zmiany.

       W technice prawodawczej powszechnie w takich przypadkach stosuje się

       zwrot „ z zastrzeżeniem”.

2.6.W § 11 ust. 1 znajduje się zapis : „Organem wykonawczym sołectwa

     jest sołtys. Do zadań sołtysa należy w szczególności „.

     Proponuje się wykreślić zwrot „w szczególności”.

     Pozostawienie tego zwrotu powoduje, że katalog zadań sołtysa jest otwarty

     i może on wykonywać również inne zadania  niż te wymienione w punktach

    1 – 15.

     W praktyce na pewno jest tak, że wachlarz zadań wykonywanych przez

     sołtysa jest szeroki i trudno je wszystkie wyszczególnić.

            Wykreślenie tego zwrotu spowoduje, że katalog zadań jest zamknięty.

     Każde rozwiązanie może być przyjęte i decyzja należy do Radnych.

     Zapis przyjęty przez Radę wprowadzić do wszystkich statutów.

2.7.W § 11 ust. 1 „.... Do zadań sołtysa należy w szczególności :

    w pkt 5. jest zapis : „organizowanie spotkań z radnymi i komisjami rady”.

     Na zebraniu wiejskim w Gościejewie przyjęto wniosek aby pkt 5 w całości

    wykreślić a w Tarnowie aby zapis brzmiał : „ .... z radnymi i komisjami rady

    miejskiej”.

    Zapis taki był w dotychczasowych statutach sołeckich.

    Decyzja należy do Radnych.

    Zapis przyjęty przez Radę wprowadzić do wszystkich statutów.

2.8 .§ 11 ust. 1. pkt 10 „zwoływanie sprawozdawczego zebrania wiejskiego

   w ciągu miesiąca od zakończenia roku” proponuje się zmienić na :

   „zwoływanie sprawozdawczego zebrania wiejskiego w ciągu 3 miesięcy

   od zakończenia roku”.

   Uwaga słuszna. W ciągu 1 miesiąca trudno przeprowadzić zebranie

   w 17 sołectwach. Zmianę należy wprowadzić we wszystkich statutach.

2.9. W § 11 ust. 1 pkt 11 treść zdania za przecinkiem „ przekazywanie treści

   uchwał rady w sposób zwyczajowo przyjęty” zmienić na „przekazywanie

   treści tych uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty”

   Jeżeli zmiana zostanie przyjęta, należy ją wprowadzić we wszystkich

  statutach.

2.10.W § 11 ust. 1 treść punktu 13 „sporządzanie rozliczeń z działalności

   gospodarczej i finansowej sołectwa” zmienić na „ sporządzanie informacji

  o działalności finansowej i społecznej”.

  Zmianę uzasadniono tym, że sołectwa nie prowadzą typowej działalności

  gospodarczej ( a może zapis : o działalności gospodarskiej, finansowej

  i społecznej ? ).

  Jeżeli zmiana zostanie przyjęta należy ją wprowadzić we wszystkich statutach.

 

Pkt.XVI.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Budziszewko.

Pkt.XVII.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Garbatka.

Pkt.XVIII.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Gościejewo.

PKT.XIX.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Jaracz.

PKT.XX.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Karolewo.

PKT.XXI.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Kaziopole.

Pkt. XXII.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Laskowo.

Pkt.XXIII. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Nienawiszcz.

Pkt.XXIV. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Owczegłowy.

PKt.XXV. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Owieczki.

Pkt.XXVI.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Parkowo.

Pkt.XXVII.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Pruśce.

Pkt.XXVIII.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Ruda.

PKT.XXIX. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Słomowo.

Pkt.XXX.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Studzieniec.

Pkt.XXXI.Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Sołectwu Tarnowo.

 

Pkt. XXXII. Wolne głosy i wnioski.

 

 

 

Pkt. XXXIII. Komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.R.Szuberski :

1/  poinformował, że posiedzenie  Przewodniczących  Rady i Komisji Rady Miejskiej odbędzie 

     się bezpośrednio po zakończeniu niniejszej sesji.

 

 

Pkt. XXXIV. Zakończenie.

 

Po wyczerpaniu  punktów porządku obrad, Przewodniczący Rady Miejskiej podziękował wszystkim za przybycie   i  zamknął  obrady  XLVI  Sesji  IV  kadencji Rady Miejskiej  w Rogoźnie ,  uderzając  3-krotnie  „laską marszałkowską”

 

Zakończenie  obrad  -  godz. 22.00

Zał. 1 -    

 

Protokołowała:

Barbara Szuberska

» powrt
Ilo odwiedzin : 668331_______________________________________ Serwis miejski - www.rogozno.pl | e-mail: bip@rogozno.pl
Powered by keoBIP