Strona gwna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl SZUKAJ :    
  » Nasza Gmina
• Strona Gwna
• Lokalizacja
• Dane statystyczne
• Zadania publiczne
• Strategia rozwoju
• Zwizki i stowarzyszenia
  » Wadze i struktura
• Statut Gminy
• Struktura organizacyjna
• Rada Miejska
• Burmistrz
• Urzd Miejski
• Owiadczenia majtkowe
• Jednostki organizacyjne
• Jednostki pomocnicze
  » Protokoy z posiedze Komisji
• Komisja Spraw Spoecznych, Owiaty i Kultury
• Komisja Gospodarki, Finansw i Rolnictwa
• Komisja Dorazna
• Komisja Rewizyjna
  » Wane informacje
• Uchway Rady Miejskiej
• Zarzdzenia Burmistrza
• Protokoy z sesji
• Podatki i opaty
• Budet
• Przetargi
• Oferty inwestycyjne
• Rejestry i ewidencje
• Wzory dokumentw
  » Serwis
• Kontakt
• Redakcja
• Statystyka
• Rejestr zmian
Protokoły z sesji

2005-06-02
PROTOKÓŁ Nr 30/2005
z XXX Sesji IV kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie w dniu 30 marca 2005 r. o godz. 14.30. Tematy Sesji : Sytuacja w służbie zdrowia. Formy pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność Gminy.

 

XXX sesja Rady Miejskiej w Rogoźnie została zwołana na dzień 30 marca 2005 roku na godz. 14.30 przez  Przewodniczącego Rady p.Romana Szuberskiego i miała miejsce w sali Ośrodka Kultury w Rogoźnie.

 

 

Pkt.I. Otwarcie obrad.

 

Zebranych powitał i obradom przewodniczył Przewodniczący Rady Miejskiej Pan Roman Szuberski.

 

Prowadzący obrady stwierdził, na podstawie listy obecności , że na 15 radnych w sesji bierze udział 15 radnych,  a więc Rada jest władna do podejmowania prawomocnych uchwał.

 

Lista obecności radnych, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu .

 

Lista obecności  sołtysów, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Lista obecności gości , stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

 

 

Na podstawie  Regulaminu Rady Miejskiej w Rogoźnie do przeliczania głosów podczas głosowań jawnych wyznaczono radnego p. Janusza Piechowiaka ,  radny wyraził zgodę.

 

 

 

 

 

Pkt.II. Przyjęcie porządku obrad.

 

Proponowany porządek obrad.

I.                    Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

II.                 Przyjęcie porządku obrad.

III.               Przyjęcie protokołów z XXVIII i XXIX sesji IV kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie.

IV.              Interpelacje i pisemne zapytania radnych.

V.                 Informacje  Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Przewodniczących Komisji o działaniach w okresie między sesjami.

VI.              Informacje  Burmistrza Rogoźna o działaniach w okresie między sesjami.

VII.            Pytania do radnego  Sejmiku Województwa Wielkopolskiego , przedstawicieli powiatu oraz zapytania radnego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego, przedstawicieli powiatu do radnych Rady Miejskiej i Burmistrza Rogoźna.

VIII.         Sytuacja w służbie zdrowia.

IX.              Formy pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność Gminy.

X.                 Podjęcie uchwał w sprawie:

1.      opinii dotyczącej strefy ciszy na jeziorze Rogozińskim,

2.      regulaminu udzielania pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym,

3.      wynagrodzenia Burmistrza Rogoźna,

4.      przyznania Medalu Pamiątkowego z Wpisem do Księgi Pamiątkowej  „Zasłużony dla Rogoźna”,

5.      przyznania Medalu Pamiątkowego z Wpisem do Księgi Pamiątkowej  „Zasłużony dla Rogoźna”,

6.      przyznania Medalu Pamiątkowego z Wpisem do Księgi Pamiątkowej  „Zasłużony dla Rogoźna”,

7.      zmian w budżecie Gminy Rogoźno na 2005 rok,

8.      miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Boguniewo-Nienawiszcz,

9.      miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oczyszczalni ścieków sanitarnych we  wsi Boguniewo.

XI.              Odpowiedzi na interpelacje.

XII.            Wolne głosy i wnioski.

XIII.         Komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.

XIV.         Zakończenie sesji.

 

W proponowanym porządku obrad dokonano następujących zmian :

Przyjęto do porządku obrad :

Na wniosek Przewodniczącego Rady Miejskiej p.R.Szuberskiego przyjęto do porządku obrad jako Ppkt.10  w Pkt.X  - projekt uchwały w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę w sprawie Sygn.akt IV SO/Po 39/05 – wynikiem głosowania  12 „za” 2 „wstrzymujące” , w obecności 14 radnych.

Wycofano z porządku obrad :

- na wniosek Burmistrza Rogoźna  wycofano z porządku obrad Ppkt. 8 i  Ppkt. 9 z Pkt. X  - wynikiem głosowania 13 „za” 2 „wstrzymujące”.

- wycofano Ppkt.6 w Pkt.X.  – wynikiem głosowania  10 „za” 1 „przeciw” 4 „wstrzymujące”. 

 

Porządek obrad został przyjęty  wraz z wprowadzonymi zmianami.

 

 

Pkt.III.  Przyjęcie protokołów :

 

-   z XXVIII  sesji IV kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie,

Radni nie wnieśli uwag do treści protokołu.

Stanowisko Rady Miejskiej :  protokół z XXVIII  sesji Rady Miejskiej przyjęto wynikiem głosowania 13 „za”  2 „wstrzymujące” w obecności  15 radnych,

 

-   z XXIX  sesji IV kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie,

Radni nie wnieśli uwag do treści protokołu.

Stanowisko Rady Miejskiej :  protokół z XXIX  sesji Rady Miejskiej przyjęto jednogłośnie  15 „za”.

 

 

Pkt. IV. Interpelacje i pisemne zapytania radnych  . – radni nie zgłosili interpelacji.

  

Pkt.V. Informacja Przewodniczącego  Rady i Przewodniczących Komisji  Rady o działaniach  w okresie między  sesjami.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej przedstawił kolejno :

1. informację z działalności między sesjami -  załącznik   nr 4  do protokołu,

 

Stanowisko Rady Miejskiej : Radni przyjęli informację do wiadomości bez uwag.

 Informacje  z działań  Komisji Rady Miejskiej  w okresie między sesjami złożyli  kolejno :

·        Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.Roman Szuberski -  posiedzeń Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Rady Miejskiej w dniach 15 i 22 marca br. – przedstawił wnioski Komisji,

·        Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa  p.Henryk Janus  przedstawił sprawozdanie z posiedzenia Komisji  w dniu 23 marca 2005 r.

·        Przewodniczący Komisji Rewizyjnej p.Feliks Kaczmarek przedstawił sprawozdanie z posiedzenia Komisji w dniu 28 lutego br. i podał termin Komisji w m-cu marcu – 31.03.br. 

Stanowisko Rady Miejskiej : przyjęto informacje do wiadomości bez uwag.

  

Pkt. VI. Informacja Burmistrza  o działaniach  w okresie między sesjami.

 Burmistrza Rogoźna przedstawił :

1/ informację o działaniach w okresie między sesjami.- załącznik nr 5 do protokołu,

2/ informację  z zakresu gospodarowania mieniem gminnym za m-c styczeń 2005 r. – załącznik nr 6 do protokołu.

  

Na pytanie Przewodniczącego Rady Miejskiej , czy są pytania do p.Burmistrza  , związane z  treścią  przedstawionych informacji , głos zabrali :

 Radny p.Jerzy Stachowiak zapytał  o :

1/ temat spotkania z przedstawicielami Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich   ?

Burmistrz Rogoźna odpowiedział  , że spotkanie dotyczyło zwrotu 4 działek na terenie miasta tj. cmentarz żydowski na Wojtostwie ,3 działki po byłych PSS – tj. działka pomiędzy ul.W.Szkolna a Wyszyńskiego, działka , stanowiąca własność p.Fechner,  działka, stanowiąca wjazd do posesji p.Nadrajkowskiego. wyjaśnił, że cmentarz może być przekazany, pozostałe działki są własnością prywatną , rozważana jest możliwość przekazania działek zamiennych lub odszkodowania. 

 Radny p.Henryk Janka  zapytał , jaka działalność prowadzi p.Winiarski ?

Burmistrz Rogoźna odpowiedział, że jest właścicielem bazy po byłych SKR i złożył wniosek o umorzenie podatku. 

 Radny p.Mariusz Charchuta zapytał o temat spotkania z przedsiębiorcami z Portugalii ?

Burmistrz Rogoźna odpowiedział, że spotkanie dotyczyło dzierżawy hali na produkcję obuwia, dodał, że skontaktował ich z p.Ptaszyńskim, byli zainteresowani.

 Radny p.K.Ostrowski zapytał, czego dotyczyło spotkanie z p.Starostą i p.Brudnickim ?

Burmistrz Rogoźna wyjaśnił, że  spotkanie dotyczyło konfliktu w OSP w Rogoźnie, Starosta rozważa możliwość rozwiązania OSP w Rogoźnie, Burmistrz się nie zgadza. 

Stanowisko Rady Miejskiej : przyjęto do wiadomości.

  

Pkt. VII.  Pytania do radnego  Sejmiku Województwa Wielkopolskiego , przedstawicieli powiatu oraz zapytania radnego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego, przedstawicieli powiatu do radnych Rady Miejskiej i Burmistrza Rogoźna. – nie było.

  

Pkt. VIII. Sytuacja w służbie zdrowia.

 

Informację na temat sytuacji w służbie zdrowia złożyli kolejno :

1/ p. Jacek Kościjański  - Dyrektor SP ZOZ w Obornikach  załącznik nr 7 do protokołu,

 

W dyskusji :

Sołtys wsi Cieśle p.B.Dolata złożył skargę na pracę  personelu pogotowia ratunkowego w Rogoźnie.

 Pan J.Kościjański stwierdził, że  może zareagować , gdy otrzyma konkretna informację dot. terminu zajścia.

 Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.R.Szuberski zwrócił się z prośba o przesłanie odpowiedzi na skargę  Radzie Miejskiej w Rogoźnie do wiadomości.  

 Sołtys p.J.Szmania  zapytał, jak została zrealizowana tzw. ustawa  203  ?

 Pan J.Kościjański odpowiedział, że zrealizował  wymogi ustawy na tyle na ile mógł z własnych środków. 

 

2/ p. Jerzy Eugeniusz Teska – Dyrektor Spółki Lekarzy Rodzinnych „Zdrowie Rodziny” – załącznik nr 8 do protokołu,

 

3/ p.Irena Woyda-Płoszczyca  - Dyrektor Spółki  Lekarzy VITA  w Obornikach.

 

Radni zapoznali się także z informacją Burmistrza Rogoźna  -  załącznik nr 9 do protokołu,

oraz informacją Starosty Obornickiego  - zał. nr 10 do protokołu.

 

Stanowisko Rady Miejskiej : przyjęto informacje do wiadomości.

  Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.R.Szuberski  podziękował  Przedstawicielom  podmiotów medycznych  za udział  w sesji Rady Miejskiej.

 Pkt. IX. Formy pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność  Gminy.

 

Informację na powyższy temat złożył p. Tadeusz Zygmunt- Kierownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji – zał. nr 11 do protokołu.

 

Radni zapoznali się także z informacjami na powyższy temat , złożonymi przez:

-  Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych w Rogoźnie – zał. nr 12 do protokołu,

-  Rogozińskiego Centrum Kultury – zał. nr 13 do protokołu,

-  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie – zał. nr 14 do protokołu,

-  MEGAWAT Spółki z o.o. – zał. nr 15 do protokołu,

-  AQUABELLIS Spółki z o.o. – zał. nr 16 do protokołu.  

 

W dyskusji :

Radny p. Jacek Glapiak  przedstawił możliwości skorzystania  ze środków unijnych  przez sołectwa , z przeznaczeniem na inwestycje i  rozwój wsi, można uzyskać dofinansowanie nawet do 80 % kosztów inwestycji, dodał, że ubolewa, że tylko sołectwo Pruśce przystąpiło do programu, poddał temat pod rozwagę Sołtysom i Radom Sołeckim.

 Z-ca Burmistrza odpowiedział, że  rozważano możliwości pozyskania środków unijnych z różnych programów, ale należało odstąpić, by zbilansować budżet, a poza tym b. ważnym wymaganym elementem przy składaniu wniosków była Strategia Rozwoju Gminy, którą uchwalono niedawno.

 

Stanowisko Rady Miejskiej : przyjęto informacje do wiadomości.

 

 

 

 

 

Pkt. X. Podjęcie uchwał w sprawie:

 

1.      opinii dotyczącej strefy ciszy na jeziorze Rogozińskim – ref. p.R.Szuberski.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.R.Szuberski przedstawił zmianę w tytule projektu uchwały , tytuł ma brzmieć : „Oświadczenie Nr ....Rady Miejskiej .. z dnia.....w sprawie  wprowadzenia zakazu    używania jednostek pływających napędzanych silnikami spalinowymi i elektrycznymi na jeziorach – tzw. „strefy ciszy”

Radni, wynikiem głosowania 12 „za” poparli zmianę tytułu projektu uchwały. 

 

W dyskusji :

Radny p.Z.Wierzbicki stwierdził, iż Burmistrz Rogoźna postąpił nieelegancko , organizując  spotkanie z wybranymi kilkoma organizacjami i przekazując  opinie  tych  czterech  organizacji  , które nie  mogły mieć charakteru reprezentatywnego., nie pytając Rady Miejskiej o zdanie w kwestii strefy ciszy na jeziorze Rogozińskim.

 Burmistrz Rogoźna stwierdził, że  przekazał wnioski organizacji , zgodnie z kompetencją do Przewodniczącego Rady Powiatu Obornickiego .

 Radny p.R.Dworzański zgłosił wniosek w sprawie wykreślenia z treści oświadczenia słów od wyrażenia   „ do dzisiejszego dnia .........do słów „starosta obornicki”.

Radni, wynikiem głosowania 11 „za” 3 „wstrzymujące” poparli wniosek.

 

Radny p.Zdzisław Hinz stwierdził, iż  z dyskusji wynika, że Rada Powiatu Obornickiego postąpiła właściwie , zwracając się o opinię w kwestii strefy ciszy na Jeziorze Rogozińskim do Rady Miejskiej w Rogoźnie, nie było żadnych wymogów prawnych, stało się tak na wniosek radnych powiatowych z terenu Gminy Rogoźno.

 Przewodniczący  Rady Miejskiej w Rogoźnie podziękował Radnym Rady Powiatu Obornickiego  i przeprosił za zwłokę, związaną z organizacją spotkań z organizacjami wędkarskimi.  

 

Uchwałę podjęto, wynikiem głosowania  13 „za” 2  wstrzymujące” w obecności 15 radnych.

 

2.      regulaminu udzielania pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym  - ref. p.W.Jaworski.

 

Pan W.Jaworski zgłosił następujące autopoprawki do projektu uchwały :

1/ zamianę  w tytule projektu  uchwały na : „regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów” – radni jednogłośnie 15 „za”  poparli wniosek

2/ w załączniku nr 1  w § 5 pkt.4  - proponuje wykreślenie wyrazów po zapisie „ art.90D ust,.5 „- radni, jednogłośnie 15 „za” poparli wniosek,

3/ w § 7 pkt.4  proponuje zapis : .”.. jest wypłacane w formie gotówkowej  w banku prowadzącym obsługę budżetu gminy”. -   radni, jednogłośnie 15 „za” poparli wniosek,

4/ w § 10 – wykreślenie  pkt.5. – radni, wynikiem głosowania 13 „za” 2 „wstrzymujące” poparli wniosek.

5/ w § 13 pkt.2 proponuje brzmienie : „w skład Komisji wchodzą Przewodniczący, Wiceprzewodniczący i pozostali członkowie, razem cztery osoby” – radni, wynikiem głosowania 10 „za” 3 „przeciw” 2 „wstrzymujące” poparli wniosek.

6/ w § 13 pkt.5 wyraz „wójt” zastąpić wyrazem „burmistrz”-    radni, jednogłośnie 15 „za” poparli wniosek,

7/ wykreślić §  6  - radni jednogłośnie 15 „za” poparli wniosek,

8/ zmieni się numeracja paragrafów o 1 paragraf  w górę  tj. § 7 staje się  § 6, § 8 staje się  § 7  itd.”  - - radni jednogłośnie 15 „za” poparli wniosek,

9/ wprowadza się § 13 , który otrzymuje brzmienie : „stypendia udzielane są do wysokości środków otrzymanych na ten cel w formie dotacji z budżetu państwa” – radni, wynikiem głosowania 11 „za” 4 „wstrzymujące” , poparli wniosek.

 Radny p.R.Dworzański zgłosił wniosek w sprawie zapisów w § 3 pkt. 4 :

A/  grupa I   40 – 80 %

B/    grupa II   40 – 60 %,

C/  grupa III  40 %. 

Radni, jednogłośnie 15 „za” poparli wniosek.

 

Uchwałę podjęto, wynikiem głosowania  14 „za” 1  wstrzymujący” w obecności 15 radnych.

  

3.      wynagrodzenia Burmistrza Rogoźna – ref. P.M.Charchuta.

 

Sekretarz Gminy p.M.Górecki przedstawił :

1/ zmianę do § 4 treści uchwały, który winien brzmieć :” Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia  z mocą obowiązującą  od 1 stycznia 2005 r.” – radni, wynikiem głosowania 13 „za” poparli wniosek.

2/ zmianę w § 1  - dopisać  wyraz „wynagrodzenie”  - radni jednogłośnie 15 „za” poparli zmianę.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.R.Szuberski przedstawił wniosek Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury  do projektu uchwały :

- wynagrodzenie zasadnicze    w wysokości  4.000 zł,  dodatek funkcyjny w wysokości 1.500 zł, pozostałe składniki bez zmian -  6 radnych opowiedziało się za wnioskiem.

 

Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa  p.H.Janus przedstawił wniosek Komisji w sprawie wynagrodzenia Burmistrza :

-wynagrodzenie zasadnicze w wysokości -  4.300 zł,

- dodatek  funkcyjny w wysokości -    1.550 zł  -

- dodatek stażowy i specjalny  zgodnie z zapisem -    za wnioskiem opowiedziało się 7 radnych.. 

 

Uchwałę podjęto, z uwzględnieniem wniosku Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa, wynikiem głosowania  8 „za” 2 „przeciw” 5  wstrzymujących” w obecności 15 radnych.

 

 

4.      przyznania Medalu Pamiątkowego z Wpisem do Księgi Pamiątkowej  „Zasłużony dla Rogoźna”  dla  p.Marianny  Kozłowskiej- ref. p.M.Charchuta

Uchwałę podjęto jednogłośnie  15 „za”  w obecności 15 radnych.

5.  przyznania Medalu Pamiątkowego z Wpisem do Księgi Pamiątkowej  „Zasłużony dla Rogoźna”    dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rogoźnie  - ref. p.M.Charchuta.

 

Uchwałę podjęto, wynikiem głosowania  14 „za” 1 „wstrzymujący” w obecności 15 radnych.

 

 6.      zmian w budżecie Gminy Rogoźno na 2005 rok   -ref. p.J.Pijanowska.

 Pani J.Pijanowska – Skarbnik Gminy przedstawiła autopoprawkę do projektu uchwały – zał. nr 17 do protokołu.

Radni, wynikiem głosowania  13 „za” 1 „przeciw” 1 „wstrzymujący” przyjęli autopoprawkę.

 

Uchwałę podjęto, wynikiem głosowania  7 „za” 2 „przeciw” 5 „wstrzymujących” w obecności 15 radnych , 1 radny nie głosował.

 

 

7. udzielenia odpowiedzi na skargę w sprawie Sygn. akt SO/Po 39/05  - ref. p.J.Dolatowski.

 

Uchwałę podjęto, wynikiem głosowania  9 „za” 4 „wstrzymujące” w obecności 15 radnych , 2 radnych nie głosowało.

 

Pkt. XI . Odpowiedzi na interpelacje  - nie było.

 Pkt. XII. Wolne głosy i wnioski.

 Radny p.A.Pierwoła zwrócił uwagę na bałagan przy pojemnikach na śmieci, uważa, że można by zatrudnić bezrobotnych, by porządkowali teren.   

 Radny p.Jerzy Stachowiak zapytał :

1/ kiedy zostaną naprawione dziury w drogach po zimie i pomalowane znaki ?

2/ zwrócił uwagę, iż należy sprawdzić , dlaczego z komina firmy Twaroga na ul.II Armii WP wydobywa się czarny dym ?

 Burmistrz Rogoźna odpowiedział, że :

Ad.1/ remont dróg nastąpi w kwietniu, przetarg wygrała firma BIMEX,

Ad.2/ nie zna przyczyny czarnego dymu , zainteresuje się sprawą , sprawdzi co jest spalane.  

Radny p.R.Dworzański zapytał :

1/ jakie czynności podjęto, by zabezpieczyć przed zawaleniem budynek przy Pl.Powstańców Wlkp 8 ?

2/ uważa, że należy  zobowiązać  właścicieli prywatnych posesji , by uporządkowali teren na swojej posesji  , zwrócił uwagę  na wygląd Pl.Powstańców Wlkp i ul.Wyszyńskiego.

Burmistrz Rogoźna wyjaśnił, że:

Ad.1/ budynek przy Pl.Powstańców Wlkp nr 8 jest częściowo rozebrany, Burmistrz zwróci się do właściciela o uporządkowanie posesji.

 

Radny p.M.Ługawiak  poruszył tematy :

1/ zwrócił się z wnioskiem do Burmistrza Rogoźna w sprawie opublikowania w Biuletynie Burmistrza harmonogramu  budowy kanalizacji sanitarnej w mieście,

2/ zwrócił się do radnych z prośbą o dokładne analizowanie uzasadnień do wniosków  o przyznanie medalu „Zasłużony dla Rogoźna”, w pozycji tej winny być wyszczególnione zasługi dla społeczności lokalnej, zaproponował przygotowanie nowego projektu formularza  „Wniosku o przyznanie Medalu...”

Burmistrz Rogoźna odpowiedział, że :

Ad.1/ zgodnie z harmonogramem nastąpiło już przekazanie placu budowy, odbędzie się spotkanie z mieszkańcami ,  w Biuletynie Burmistrza ukaże się harmonogram prac z terminami robót na poszczególnych ulicach, radni otrzymają kserokopie harmonogramu.

Ad.2/ uważa, że jeśli pan radny widzi potrzebę zmiany,  może wystąpić z inicjatywą zmian w Regulaminie przyznawania Medalu „Zasłużony dla Rogoźna”.

 

Z-ca Burmistrza Rogoźna  poinformował, iż w Biuletynie Burmistrza ukazał się harmonogram zbiórki zbędnych przedmiotów przez p.H.Siwińskiego.

 

Pkt. XIII. Komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p.R.Szuberski  poinformował, że posiedzenie  Przewodniczących  Rady i Komisji Rady Miejskiej odbędzie się bezpośrednio po zakończeniu sesji.

 

Pkt. XIV. Zakończenie.

 

Po wyczerpaniu  punktów porządku obrad, Przewodniczący Rady Miejskiej podziękował wszystkim za przybycie   i  zamknął  obrady  XXX  sesji  IV  kadencji Rady Miejskiej  w Rogoźnie ,  uderzając  3-krotnie  „laską marszałkowską”

 

Zakończenie  obrad  -  godz. 18.15

 

Zał. 1 - 17    

 Protokołowała:

 Barbara Szuberska

 Rogoźno, dnia  18 kwietnia 2005 r.

» powrt
Ilo odwiedzin : 668296_______________________________________ Serwis miejski - www.rogozno.pl | e-mail: bip@rogozno.pl
Powered by keoBIP