Strona gwna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl SZUKAJ :    
  » Nasza Gmina
• Strona Gwna
• Lokalizacja
• Dane statystyczne
• Zadania publiczne
• Strategia rozwoju
• Zwizki i stowarzyszenia
  » Wadze i struktura
• Statut Gminy
• Struktura organizacyjna
• Rada Miejska
• Burmistrz
• Urzd Miejski
• Owiadczenia majtkowe
• Jednostki organizacyjne
• Jednostki pomocnicze
  » Protokoy z posiedze Komisji
• Komisja Spraw Spoecznych, Owiaty i Kultury
• Komisja Gospodarki, Finansw i Rolnictwa
• Komisja Dorazna
• Komisja Rewizyjna
  » Wane informacje
• Uchway Rady Miejskiej
• Zarzdzenia Burmistrza
• Protokoy z sesji
• Podatki i opaty
• Budet
• Przetargi
• Oferty inwestycyjne
• Rejestry i ewidencje
• Wzory dokumentw
  » Serwis
• Kontakt
• Redakcja
• Statystyka
• Rejestr zmian
Protokoły z sesji

2007-08-20
PROTOKÓŁ Nr 13/2007 - V kadencja
Z XIII Sesji V Kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie zwołanej w trybie nadzwyczajnym, Odbytej w dniu 10 sierpnia 2007 r. o godz.14,30.

XIII Sesja zwołana została w trybie nadzwyczajnym przez Przewodniczącego Rady na dzień 10 sierpnia 2007, na godz. 14,30 w sali Rogozińskiego Centrum Kultury ul. II Armii wojska Polskiego 4, na pisemny wniosek Burmistrza Rogoźna- wniosek stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.

 

 

I. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

 

Zebranych powitał Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p. Zdzisław Hinz, który otworzył Sesję trzykrotnym uderzeniem „Laską Przewodniczącego” i przewodniczył jej obradom.

Przewodniczący Rady Miejskiej stwierdził na podstawie listy obecności, że na 15 radnych w sesji bierze udział 11 radnych- Rada jest władna do podejmowania prawomocnych uchwał.

 

Lista obecności radnych stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

            Lista obecności sołtysów  stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

            Lista obecności gości stanowi załącznik nr 4 do niniejszego protokołu.

 

            Na podstawie Regulaminu Rady Miejskiej w Rogoźnie do przeliczania głosów podczas głosowań Przewodniczący Rady wyznaczył radną Renatę Tomaszewską.

            Radna Renata Tomaszewska  wyraziła zgodę.

 

 

Proponowany przez wnioskodawcę porządek obrad:

 

I.                   Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

 

II.                Rozpatrzenie projektów uchwał:

 

1/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych

    stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach

    2008-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego

    współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,

2/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych

     stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w

     latach 2009-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu

     Operacyjnego współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy

     Strukturalnych,

3/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych

    stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach

    2008-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 

    współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,

4/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych

    stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach

    2010-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego

    współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,

5/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych

    stanowiących 60 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach

    2009-2012 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego

     współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,

6/  Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2007 

     rok,

7/ Projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego Uchwały

    Nr 14/614/2007 z dnia 11 lipca 2007 r. Kolegium Regionalnej Izby

    Obrachunkowej w Poznaniu.

8/ Projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego

    Rozstrzygnięcia Nadzorczego Wojewody Wielkopolskiego, znak NK.I-11.0911-

    163/07, z dnia 20 lipca 2007 r.,

9/ Projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego

    Rozstrzygnięcia Nadzorczego Wojewody Wielkopolskiego, znak NK.I-

    11.0912-6/07, z dnia 26 lipca 2007 r.,

10/ projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego

    Rozstrzygnięcia Nadzorczego Wojewody Wielkopolskiego, znak NK.I-11.0912-

    7/07, z dnia 26 lipca 2007r.

 

III.             Zamknięcie sesji.

 

Przewodniczący Rady zapytał czy radni mają uwagi do zaproponowanego porządku obrad?

Radny Roman Szuberski zgłosił, zgodnie z §19 pkt1, ust.2 Regulaminu Rady Miejskiej, wniosek formalny o przerwę w obradach i spotkanie Burmistrza z radnymi.

Przewodniczący Rady zapytał czy jest to związane z porządkiem obrad? Radny Szuberski potwierdził.

 

Wniosek formalny o przerwę w obradach i spotkanie Burmistrza z radnymi przyjęty został jednogłośnie 11 głosami „za” w obecności 11 radnych.

 

Przewodniczący Hinz ogłosił przerwę.

 

Po przerwie Przewodniczący Rady poinformował, że na spotkaniu podjęte zostały ustalenia  i wniosek formalny przedstawi Wiceprzewodniczący Rady.

 

Wiceprzewodniczący Henryk Janus zgłosił, w imieniu radnych, wniosek formalny:

1. Zgodnie z §19 pkt.1, ust.4 Regulaminu Rady Miejskiej, radni wnoszą o zamknięcie sesji ze względu na potrzebę ponownego przeanalizowania wszystkich uchwał.

 

            Wiceprzewodniczący Rady zgłosił, w imieniu ośmiu radnych, wniosek formalny:

2. O zwołanie sesji w trybie nadzwyczajnym na dzień 14 sierpnia br.

 

Wniosek nr 1 przyjęty został 8 głosami „za” przy 1 głosie „przeciwnym” i 2 głosach „wstrzymujących”.

 

III. Zakończenie.

 

 Przewodniczący Rady Miejskiej Zdzisław Hinz trzykrotnym uderzeniem „Laską Przewodniczącego” zakończył obrady XIII  Sesji Rady Miejskiej w Rogoźnie zwołanej w trybie nadzwyczajnym na wniosek Burmistrza Rogoźna.

 

 

Obrady zakończono o godz.15,45

 

Protokół sporządziła: Beata Ryga

» powrt
Ilo odwiedzin : 668331 Serwis miejski - www.rogozno.pl | e-mail: bip@rogozno.pl
Powered by keoBIP