2007-08-20
PROTOKÓŁ Nr 13/2007 - V kadencja
Z XIII Sesji V Kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie
zwołanej w trybie nadzwyczajnym,
Odbytej w dniu 10 sierpnia 2007 r. o godz.14,30.
XIII Sesja zwołana została w trybie nadzwyczajnym przez Przewodniczącego Rady na dzień 10 sierpnia 2007, na godz. 14,30 w sali Rogozińskiego Centrum Kultury ul. II Armii wojska Polskiego 4, na pisemny wniosek Burmistrza Rogoźna- wniosek stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.
I. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
Zebranych powitał Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p. Zdzisław Hinz, który otworzył Sesję trzykrotnym uderzeniem „Laską Przewodniczącego” i przewodniczył jej obradom.
Przewodniczący Rady Miejskiej stwierdził na podstawie listy obecności, że na 15 radnych w sesji bierze udział 11 radnych- Rada jest władna do podejmowania prawomocnych uchwał.
Lista obecności radnych stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.
Lista obecności sołtysów stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 4 do niniejszego protokołu.
Na podstawie Regulaminu Rady Miejskiej w Rogoźnie do przeliczania głosów podczas głosowań Przewodniczący Rady wyznaczył radną Renatę Tomaszewską.
Radna Renata Tomaszewska wyraziła zgodę.
Proponowany przez wnioskodawcę porządek obrad:
I. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
II. Rozpatrzenie projektów uchwał:
1/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych
stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach
2008-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,
2/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych
stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w
latach 2009-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu
Operacyjnego współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy
Strukturalnych,
3/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych
stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach
2008-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,
4/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych
stanowiących 15 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach
2010-2011 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,
5/ Projekt uchwały w sprawie zapewnienia w budżecie gminy środków finansowych
stanowiących 60 % udziału własnego dotyczącego zadania inwestycyjnego w latach
2009-2012 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
współfinansowanego ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,
6/ Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2007
rok,
7/ Projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego Uchwały
Nr 14/614/2007 z dnia 11 lipca 2007 r. Kolegium Regionalnej Izby
Obrachunkowej w Poznaniu.
8/ Projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego
Rozstrzygnięcia Nadzorczego Wojewody Wielkopolskiego, znak NK.I-11.0911-
163/07, z dnia 20 lipca 2007 r.,
9/ Projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego
Rozstrzygnięcia Nadzorczego Wojewody Wielkopolskiego, znak NK.I-
11.0912-6/07, z dnia 26 lipca 2007 r.,
10/ projekt uchwały w sprawie zaskarżenia do sądu administracyjnego
Rozstrzygnięcia Nadzorczego Wojewody Wielkopolskiego, znak NK.I-11.0912-
7/07, z dnia 26 lipca 2007r.
III. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady zapytał czy radni mają uwagi do zaproponowanego porządku obrad?
Radny Roman Szuberski zgłosił, zgodnie z §19 pkt1, ust.2 Regulaminu Rady Miejskiej, wniosek formalny o przerwę w obradach i spotkanie Burmistrza z radnymi.
Przewodniczący Rady zapytał czy jest to związane z porządkiem obrad? Radny Szuberski potwierdził.
Wniosek formalny o przerwę w obradach i spotkanie Burmistrza z radnymi przyjęty został jednogłośnie 11 głosami „za” w obecności 11 radnych.
Przewodniczący Hinz ogłosił przerwę.
Po przerwie Przewodniczący Rady poinformował, że na spotkaniu podjęte zostały ustalenia i wniosek formalny przedstawi Wiceprzewodniczący Rady.
Wiceprzewodniczący Henryk Janus zgłosił, w imieniu radnych, wniosek formalny:
1. Zgodnie z §19 pkt.1, ust.4 Regulaminu Rady Miejskiej, radni wnoszą o zamknięcie sesji ze względu na potrzebę ponownego przeanalizowania wszystkich uchwał.
Wiceprzewodniczący Rady zgłosił, w imieniu ośmiu radnych, wniosek formalny:
2. O zwołanie sesji w trybie nadzwyczajnym na dzień 14 sierpnia br.
Wniosek nr 1 przyjęty został 8 głosami „za” przy 1 głosie „przeciwnym” i 2 głosach „wstrzymujących”.
III. Zakończenie.
Przewodniczący Rady Miejskiej Zdzisław Hinz trzykrotnym uderzeniem „Laską Przewodniczącego” zakończył obrady XIII Sesji Rady Miejskiej w Rogoźnie zwołanej w trybie nadzwyczajnym na wniosek Burmistrza Rogoźna.
Obrady zakończono o godz.15,45
Protokół sporządziła: Beata Ryga
|